środa, 25 marca 2009

udało się !!!




P O C Z Ą T E K

Witam, witam tej wiosny !!! Wreszcie mogę coś napisać na swoim blogu po polsku !!!.Otóż jakoś tak niepostrzeżenie miałam wciśniętą transliterację (...?) w ustawieniach ,więc każdy mój wyraz wyświetlał się w egzotycznym języku np hindi... A teraz dzięki ...przepraszam ale nie wiem jak odmienić ...Zielicha (?) mogę dołączyć do grona rodzimych i nie tylko blogowiczek !!!!!U mnie troszkę kolorowo i pstrokato jak widac ,więc wkleję zdjęcie z zeszłorocznej manii wybielania żeby uśmiechnąć się do przemiłych komentarzy które pojawiły się na dzień dobry :-).Dziękuję pięknie Zielicho za poradę i zapewniam ,że będę nawiązywać do tytułu mojego bloga !!!!

6 komentarzy:

  1. poleczka z koszyczkami slicznia...zawartosc na poleczce rowniez mi sie podoba...i tto piekne lustro pod ...
    super..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię serdecznie,

    przeglądnęłam Twojego bloga i mnie zamurowało
    te firaneczki, jedwabie i ten komplet porcelanowy z kogutem Boże kochany po prostu cudeńka szukam takich rzeczy na allegro bo to mój styl ukochany. Nie ma nic takiego więc domyślam się,że to Twoja własna robota. Oj zakochałam się w tym blogu i w tych rzeczach

    Będę tu zaglądać codzienie jeśli pozwolisz


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ,że jesteś.
    Sliczne to zdjecie z półeczką.A to lustro!bosskie..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ogromnie, że Ci pomogłam. Przepięknie tu u Ciebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj fajnie, że trafiłam na Twój blog. Kiedyś już widziałam Twoją kuchnię na WM, a Twoje malunki na jedwabiach powaliły mnie na kolana :-) Sama kiedyś próbowałam sił właśnie na jedwabiu, trudne, ale niezwykle wciągające. A efekty niesamowite.
    Będę zaglądać :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię serdecznie ,
    ogromnie sie cieszę ,że trafiłam na Twój blog !
    Prace Twoje na jedwabiu urzekły mnie tak , że ...brak mi słów ..Pięknie u Ciebie ! Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń